2011-03-27 | 11:41:45

En blogg som jag verkligen läser är...

AXELINAS BLOGG!

Jag verkligen älskar Axelinas blogg för hon bloggar om allt möjligt,
det gillar jag!
Hon bloggar om hennes vardag för det mesta och det är det som är intressant
att läsa, tycker jag i alla fall.
Axelina är 13 år och snart 14 och hon bloggar om mycket som får folk att läsa hennes blogg,
det är så jag började läsa hennes blogg för att hon bloggar om saker som är intressant och
det är intressant när hon bloggar om hennes liv.
Så ni som inte läser hennes blogg och ni som inte har en aning om vem Axelina är så tycker jag
att ni ska kika in i hennes blogg och se hur intressant det är att läsa hennes blogg!



Axelina på bilden!
1 Kommentarer
Ana-Marija:

Älskar hennes blogg också!

2011-03-27 | 13:01:07
URL: http://aanamarijamiskovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: