2011-03-19 | 09:47:03

Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Jag faller för killar som bara är sig själva.
Min typ av kille är att han ska vara omtänksam, självsäker,
romantisk och snygg.
Jag är inte precis som andra tjejer som bara kollar på utséendet först,
jag kollar liksom först på personligheten och sedan kollar jag på utséendet.
Sånna killar som jag faller för ska vara som min pojkvän som jar har nu,
min underbara Jesper!
En kille ska ta ett förhållande seriöst, och det förhållande ska hålla på länge
och inte ungefär 2 veckor.
Min kille Jesper är omtänksam, självsäker, romantisk och snygg, men dessutom
är han mycket mer än det också!



Min kusin Amanda, Jag och min underbara pojkvän Jesper!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: