2011-03-19 | 21:25:24

''Sandra tar kol på mig här hemma, säger Emma''

Just nu är jag med min bästavän Sandra här och är på datan.
Hon tar seriöst kol på mig, hon sitter och skriker som in i helvete
för ingen anledning?
Haha, men sån är Sandra så jag är van med henne gnäll och skrik, eller?
Jag är jävligt trött för igår kväll så var jag tvungen att passa mina 3 syskon
för min mamma skulle jobba nattskift då, så hon kom hem klockan 01.00
Min lillebror Emil som är 7 år satt och var helt tyst nästan hela tiden och kollade på tv,
jag kan ju verkligen säga att det inte alls är likt Emil, han brukar egentligen skrika som
en galning!
Min lilla syster Petra som är 4 år skrek jävligt mycket och jag blev ju typ döv?
Och min andra lillebror William som är 11 år var för det mesta lugn, han blev liksom arg då
och då på mig för jag sa till han flera gånger att han ska vara lite tystare, men det blev typ bara värre.

Så nu ska jag faktiskt gå och lägga mig för jag är jävligt trött sedan igår, Sandra
får vara uppe om hon vill men hon värkar lika trött som jag så hon kommer ju säkert sova nu också.
Men vi hörs imorgon alla snyggingar där ute!

Puss!

1 Kommentarer
Linnea:

Jättefin header!

2011-03-19 | 22:44:01
URL: http://ssmultrons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: